Thursday, April 29, 2010

................................


Seperti mimpi perkenalan itu cuma seketika
Namun didalam hati dirimu ku terkenang jua
Engkaulah permata didalam genggaman tidak kusedari
Kaca yang bersadur keemasan terus kucari

Tertutup pintu hati, minda tak berfungsi diketika itu
Tak tahu menilai mana yang tulin mana yang palsu
Diakhir-akhir ini ketika aku dalam kesepian
Terasa kejahilan itu bagiku satu kerugian

Andainya disitu ada ruang
Bolehkah kiranya kumenumpang
Andai ada sisa kemaafan
Maafkan diri ini yang dulu melukakan

Berilah aku kesempatan
Kubuktikan erti keikhlasan
Andainya terpaksa aku rela
Menepis ego aku untuk kita (demi suatu masa)

Kupohon darimu ketulusan hati
Menjalin kembali perhubungan suci


kau bjaya tambat dan knci hati aku nie untk kau
dan kau jgk bjaya wt aku sntise snyum dgn karenah kau 2.
aku sntiase senang kau ada kt slbh aku
aku xpedulik ape wng sekeliling nk ckp psl aku n kau
jnji kau sntiase de kt slbh aku ye
thanks kt kau cz thn dgn karenah aku yg ske merajok sana sini,mngamuk xtntu psl
aku thu kau sgt2 bosan psl 2
tapi yg aku takut kt kau nie
lau dh angen smpai satu bdn jth gk air mata aku nie
bkn senang aku nk tgk kau bgitu
kau jauh aku rindu kau nk kn kau
menangis nk kn kau
tiap detik aku bnafas pkirkn kau aje
tlg ye jgn tinggal kn aku
xleh kau xde nie
aku xthulah thn dpn kau dgn aku nie mcm mane
sowng kt nogori sowng ag kt ampng
ag lah btmbh dugaan
sile knci hati kau 2 utk aku ye
nk kau je ada dlm hdp aku tau








No comments:

Post a Comment