Sunday, May 30, 2010

engaged my bro

bdebar-debar pulak..
ait aku yg bedebar npe.
bknnye aku nk engaged pon..
nie my bro aku nk engaged aku yg excited lah weh.
bkn senang nk tgk die nie lekat dgn pmpuan.
dgn sekian kalinye die ckp dgn mak aku nk kwen.
waaahhh ktowng stu umh bkn men gelak ag.
npe gelak cz xpcye ape yg die ckp.
bsyukur sgt2 pintu hati die dh tbuka nk kwen.
aku dh gerak kg bgtu awl skali.
kmudian susul lah along n mak abah kak ogi dan ank buah aku tisha.
bkn men lmbt ag nk smpai kamis mlm 2
tggu pnye tggu kol 12 bru smpai.
abek mse bebel dgn tisha nie cz dh lme xjmpe.
jumaat pg bgun pg2 nk siap kn hantr y mane xsiap ag.
wah btungkus lumus nk siap kn
nie lah hasilnye yg belah laki akn bwk




baju,cek,cincin,dan sirih



menunggu utk berangkat ke umh pmpuan
ayu lah pulak aku nie ;p




mak,nenek dan aunty2 yg dh siap sedia



nie lah bakal menantu PN SITI HAZAL,dan bakal kak ipar aku





mayu mayu pulak ko along
nie lah die xlme ag nk mlangsung
awl DISEMBER ini


nie je yg mmpu aku upload selebihnye sok2 jelah
lem tlampau sgt cm budus je aku nk tggu.
majlis akn blansung insyaallah
awl bln 12 nie
sile lah dtg ye ;))



No comments:

Post a Comment