Tuesday, May 11, 2010

kepadamu kekasih

KepadaMu Kekasih
Aku berserah
Kerana ku tahu Kau lebih mengerti
Apa yang terlukis di cermin wajahku ini
Apa yang tersir
at di hati
Bersama a
mali

KepadaMu Kekasih
Aku bertanya
Apakah Kau akan m
enerimaku kembali
Atau harus menghitung lagi
Segala jasa dan bakti
Atau harus mencampakku ke sisi
Tanpa harga diri

Hanya padaMu Kekasih
Aku tinggalka
n
Jawapan yang belum ku temukan
Yang bakal aku nantikan
Bila malam menjemputku lena beradu

KepadaMu Kekasih
Aku sera
hkan
Jiwa dan raga
Jua segal
anya
Apakah Kau akan menerima penyerahan ini
Apakah Kau akan
menerimaku
Dalam keadaan begini





thanks kau tujukn lagu nie utk aku
btol kata kau dgr je lagu nie mmg meleleh lau btol2 mhayatinye
skali aku dgr je trus gugur air mata aku nie sgt2 syahdu..
aku serah kn jgk jiwa dan raga pada kau
aku kn menerima kau smpai nyawa aku dtarik kelak.
jawapan yg kau blum temu kn sudah ada di depan mata kau.
kau segala2 nye dlm diri aku
kau lah nyawa utk aku bnafas
xkn aku cmpk kau ke sisi tanpa harga diri
cinta cinta dan cinta kau..

No comments:

Post a Comment