Monday, May 24, 2010

mcm2 jadi

mcm2 jadi dengan aku smlm dan hari nie
nk thu pasal smlm npe?
abek kau fyda xtntu arah hidup kau bile bnde nie jadi
menangis, melalak, hati punah.
memang rase cm nk mati aje time 2
dh xthu nk wt ape lagi
nasib aku de mber2 yg leh tenangkn aku.
hepi kn aku, kuat kn aku.
aku xsggup nk hadap bnde itu lagi
tolon buang jauh2 benda ini ye
minta tolong sgt2 tau








besoknye aku kembali senyum semanis2 gula
si gemok ku ajk aku g sagil cz nk enjoy pas abes paper
dan buang sgale tekanan dlm diri aku
g sne mmg sgt2 tenang lah
gelak tawa dengan karenah budak2 nie lagi.
dengan kehepian dan kepuasan
ktown pon beangkat balik.
cian gemok aku dgn keletihan die drive.
balik je kena bebel dengan die.
ada je lesen tapi xreti nk bwk kete
patah kn aje lesen 2
uwaaa kna mrh lagi
xpe aku kn cbe drive balik ye sygku ;))


No comments:

Post a Comment