Sunday, May 16, 2010

SEGAR

hari ahad yg panas

berjaya jgk aku bangkit dari demam kura-kura

hahha kura-kura ker?

nie demam btol2 lah demam rindu kt family sebenar nye

thanks sgt2 kt lendu cz sggup balik cepat smata2 teman kn aku n jage aku

aura die balik smlm buat kn aku segar di pagi ahad.

saje je nk gedik dgn kau sebenarnye

syg kau lah pempuan

si gemok thanks jgk pada kamo

bwk aku pegi klinik time bdn aku panas cm api mbara

dan tlg jge kn aku time aku ksowngan

melayan kerenah aku time demam

luv u so much2

buat mak yg tsyg fyda dh baek demam ye

mak jgn lah risau lagi kt umh 2

fyda dh boleh bgun nie

bmula lah semangat belajar utk final exam besok

g luck utk diri sendiri, si gemok, linda lendu, dayana tanti,bdk clz dat 5c.

buat tbaek utk final nie okey ;))

No comments:

Post a Comment