Saturday, June 12, 2010

11.00 AM -5.30 AM


dari LRT Ampng ke KTM Bandar Tasik Selatan

dari KTM Bandar Tasik Selatan ke KTM Seremban.

dengan semangatnye mau jmpe MR Mirage.

dlm pejalanan ke Seremban Linda Lendu call.

igtkan boleh lah tserempak dgn die.

tapi hampeh die kesini aku kesana

hahah xde rezeki nk jumpa

smpai aje sana MR Mirage leh ckp die xknl aku

btuah ye kau
pe y ubh kt aku smpai gf sendri dh xknl lagi

alasan sudah lame xjumpa sgt kelakar lah kau ni.

terus dan terus pegi je JJ Seremban 2.

smpai sana terus terjah p tgk tiket utk LBS ada lagi ke x

rezeki aku nk tgk semestinye.

ada
tiket kul 1.45

apa lagi mula2 gelak2 tk citer nie

smpai je ada part perghhh tkena batang idung aku sendri lah

die pon bkata laen kali tgk citer nie lagi kn

dh kena batang idung sendri
hahahah

aku pon tsenyum simpul lah

sumpah aku nk ckp mmg sedih nk mmpos tgk LBS wlpon aku tlmbt tgk.

meleleh air mata aku nie nsb dpt cvr hahah

aku mau kn cinta cm kasyah bagi pada ayu

MR Mirage sy nk cinta cmner Kasyah bagi pada ayu boleh?

LAGENDA BUDAK SETAN tbaek dari ladang






LAGENDA BUDAK SETAN II

No comments:

Post a Comment