Saturday, July 31, 2010

ape wallet hilang!!!!!!!!!!!

30 julai
usahawan punye pasal
aku kena lah buka warong niaga
aku punye time pagi kena jage smpai tgh hari
tgh hri time aku balik nk tabur kn badan aku dalam bilik.
si gemok call kata nk balik nk kad atm die.
aku pon bangun siap2 nk ccuk duit aku skali
cari punye lah cari mane wallet aku nie
1 bilik satu rumah aku cari xjumpe gk wallet aku
si gemok aku dh sampai nie
apa aku nk cakap dengan die?
cfrm die marah aku punye sbb aku sekat die punye perjalanan nk balik pilah
rindu anak buah nye kata die farish
bincang punye bincang
call pejal semua
nape call pejal?
sbb aku ada tumpang kete die tadi takot wallet aku ada dlm tu.
call nie pon xdapat jgk cmner nie?
wt keputusan gerak p bank islam
si gemok bawak kete tahu jelah cmner
laju die pon aku xleh nk kata ape
nie semua sbb nk p bank nk block kad atm aku dgn die
pastu nk wt report
si gemok kata jgn wt dulu tggu call dari pejal
otw balik merlimau
asyek menanges saje dlm kete
bukan sbb apa aku nanges
sbb tharu sangat dengan si gemok aku
sanggup kehulu kehilir temankan aku p bank
cancel kn perjalanan nk balik pilah
ptg sikit dapat call pejal kata wallet aku ada dalam kete die
syukur alhamdullilah bkn hilang tapi tcicir
mlm gerak p tampin abek wallet
thanks utk si gemok aku bsusah payah utk aku
dari tgh hari smpai mlm di sbbkan wallet aku ;)
so careless lah fyda ini

No comments:

Post a Comment