Thursday, July 8, 2010

ronggeng ronggeng








location dataran pahlawa melaka
hahha aku lupe tarikh tapi yg aku tahu nie semua hari kamis punye kejadian
pagi2 si gemok dah text aku ckp PT dh masuk
aku iyakan aje mls nk caye sgt takot bndenye isi dalam bank xde
aku suruh die cek perggghh duit dh blmbak2 dlm bank
aku ape lagi senyumsenyum lebar lah
dengan segeranye aku linda lindu dayana tanti
xsabar2 ag nk shopping sakan
cakap dgn si gemok leh bawk x p dataran
die pon dengan jawapan ok saje
smpai saje sane terus terjah adidas nk cari selipar
dh bekenan nie nnti lau dulu
ape kta jalan2 dulu mane tahu ag cantik ke
singgah kt MNG baju semua xcantik2
cabut p kt ROXY
kenangan yg paling best aku rase kt sini lah
aku dpt wallet linda lendu dapat handbeg dayana tanti dapat wallet
last2 sebelum nk berangkat dari ROXY aku dgn linda lendu dok jengukjenguk lah jam dalam cermin 2.hahah tbaek lah aku kena dengan x berspeak aku thantuk kt cermin 2
biol sekejap aku ase.ape lagi linda n si gemok tarik aku kaur dari kedai
sgt2 budus nk mmpos lah bnde 2 pon aku xnmpk ambil kena mayu kt situ
xmo2 ag nk singgah kedai 2.hahha kenangan paling manis.
yg paling aku benci cari slipar xde saiz
sumpah xsuke
yg ade saiz 5 da 7 saje ye kak.
mls nk layan selipar pon ok ag
terus balik.
senyumsenyum bagi hari 2 sayang kamo2 semuanye







No comments:

Post a Comment