Saturday, July 10, 2010

ulu bendul vs bowling



menunggu apiz zainal punye pasal nie lah hasil rambut aku ha
nasib linda tolong betul kn balik gulung gulung
ikotkan hati mau saje die potong rmbut aku nie.

jam menunjuk kan pukul 3.00 PM
dengan semangat aku linda siap2 nie mau mandi ulu Bendul
tibe2 bunyik berdentum aduuuuhhh
cm nk hujan saje rasenye.
jangkaan sgt lah tepat skali.
singgah lah sri menanti alang lalu kn
heheh jmpe mak mentua
hahah
bncng pnye lah bncng kite p saje lah JJ Seremban mane bowling
downg pon okay saje sbb nk mandi ulu bendul hujan.
nie hasil nye dri Melang ke Sri Menanti ke Ulu Bendul ke JJ Seremban 2


johar VS lendu
syg kau pmpuan


luvluvluv gemok ;)



hoeyah aku juara !!!!!!!!!!!



kiri kanan buah hati aku tau!!! igt!!!


tunjuk muke pndai maen lagi2 apiz zainal hahha



piece itu treakmark kami ;p


yg tgh baling 2 no 3 sbrnye hahah


pilih ye adek pilih murah itu RM 15.00


Ulu Bendul

payah sgt nk cri ;)

cm xcye saje kau dh kurus ?


kau love aku?


aku love kau?


No comments:

Post a Comment