Monday, August 9, 2010

9.08.10

tah lah tkedu pon ada.tibe2 saje nk angen dgn aku.xtahu sebab pe.tpulanglah nk single ke pe.aku dh xmampu nk wt ape lagi dh.kau pon dh penat dgn perangai akukn.xkn lah aku nk paksa semua bnde nie.aku pon xnk benda nie jadi.tapi kau yang nk kn.aku dh xleh nk wt pe.tapi igt lah pe aku dgn kau wt selama 1 thn lebih.dh cm2 jadikn.aku tahu kau mmg xsanggup dgn perangai akukan.lepas satu2 owng yang aku sayang tinggalkn aku.aku nk mengadu dgn sape lagi pasni.aku nk kasih sayang sape lagi pasni?kau dh tinggal kn aku.leh giler aku jadi pasni.dalah nk dekat puasa.benda yang aku xminta yang datang dekat aku.kau tahu kn kalau kau xde aku xleh hidup.setiap saat masa semua aku abes dengan kau saje.nie kau xde aku nk dengan sape lagi.aku xpasti kau suke bnde nie or x.kalau benda nie betul2 kau yang mntak.aku nk cakap jgn lah menyesal ye dgn keputusan kau.aku mntk maaf dgn kau lau perangai aku sampai kau xtahan.aku sayang kau.smpai bile2 kau dlm hati aku.aku doakan yang tbaek untuk kau ye ;(

No comments:

Post a Comment