Sunday, August 8, 2010

down

Down dengan semua bnde lagi2 stdy nie ha.
kowng nk tahu nape aku jadi mcm nie
knape tahap kemalasan aku makin menebal msuk sem nie.
nie jwpan die :
aku dh down sebab FA3 aku sendiri,dengan xphm satu bnde pastu leh Down.
sape xdown mcm nie.dh nk dekat sem akhir tibe2 lah pulak cmni. Diri dh rase give up dengan semua bnde.
xnafikan memang aku nie krng cerdik dari kowng,aku xlah spandai kowng kalau kowng nk tahu.yang mane dh tahu terima kasih ducapkan,yang mane tidak tahu nie aku nk jelaskan.mcm2 aku pikirkan aku xleh nk naik pentas abek segulung sijil dengan orang yang aku sayang,dengan BFF aku semua.pikir aku xsedih ke nie semua.kan bertambah sedih bile kowng semua dok pkai jubah, aku pndng kowng dari jauh je.hati dengan perasaan je tahu.nnti aku sowng2 sape nk teman kn aku.owng yang aku syg dh xleh nk tmnkn aku naek pentas abik segulung sijil.aku bukan suka2 nk jadi mcm nie.sowie lah kawan2 ye yang mane aku telah myusahkan kowng semua.smpai ade yang trase hati dengan aku,xpuas hati ke sowie lah.aku lum leh terima nie semua.mybe nie salah diri aku sendiri.tapi tah lah susah hati aku nie nk trime.padaowng yang aku syg yang phm sgt aku nie mcm mane terima kasih daun keladi sbb phm aku mcm mane.pada yang tidak paham perangai aku lagi sowie bnyk2 aku nk ucapkan ye


No comments:

Post a Comment