Tuesday, August 3, 2010

keseorangan!!!

kowng2 yg aku sayang
jgn lah risau ye lepas ini aku sowng saje
xpayah lah kowng nk bssh payah nk bssh hati dengan aku pasni
aku xnk lah sebab aku kau linda jadi orang tengah.
aku nk kowng jadi sperti dulu. dan aku jugak nk jadi sperti dulu.
ini semua salah faham.
mohd fuwad says sowie sgt2 pada kamo.aku tahu kau sentiase ade dengan aku.
kau tahu kn aku perlu kn kau setiap mase.setiap saat.
hrm mohd fuwad linda mohd dayana tanti, aku nk sowng2 pasni.aku nk tgk kowng cm dlu.
lagi pon xlame je kn kowng nk abes.bagi lah aku biasa kn diri sowng2 pasni ye.


mak i need you.mak sowng saje yg paham nur faridah rosli cmner kn mak?
mak downg dh salah paham dengan fyda.
mak tahu kn fyda cmner perangai fyda dari kecik smpai hari ini cmner kn?
mak tolong jelas kn pada kesayangan fyda nie mak.

mohd fuwad linda mohd dayana tanti aku sayang kowng sampai aku xwujud

No comments:

Post a Comment