Wednesday, September 15, 2010

excident OMG



mak jerit-jerit fyda p lah tgk ada owng excident dekat sempang depan umh 2 ha.

aku pon tgh adab lappy terus berlari ke bawah nk myebuk nk tgk2 sape yg excident.

nk tahu jugak teruk ke x?

belum sampai sempang depan rumah.

kakak ku dh jerit2 cakap abah excident dengan aku.

budak langgar abah ha.

nasib baek abah dgn kakak aku xde pape.

aku pon berlari dgn muka cuak.

tgk2 budak tu dh masuk dlm longkang dgn motor2 die skali.

abek kau dgn kau2 skali masuk dlm longkang.

owng ramai dh duduk adab budak 2 je ha.

nasib owng ramai ade untuk saksi kejadian.

mejoriti kata abah aku xsalah.

yang salah budak 2, main langgar saje owng nk masuk sempang sebuk nk lalu dari belakang.

menang kena lah.

panggil ambulan datang angkut budak 2.

call polis suruh datang.

yang best nye.

budak 2 umur baru 12 tahun, xde lesen.pakai motor owng pulak 2, xsekolah.

sangat2 best lah.

gugur jap lah jantung aku.pikir nasib abah xkena

syukur alhamdullilah

No comments:

Post a Comment