Tuesday, September 7, 2010

Jalan Tar.

fuhhh jalan Tar diibaratkn cm umt manusia yang nk pegi menunaikan umrah saje.
ramai die xterkata langsung.nk xnk kena redah gk beli apa yang kakak aku pesan. sebab kesian kn dia yang dalam pantang.pikir duk pikir siapa lah yang aku nk ajak pergi JALAN TAR ini? semua yang aku ajak semuanye xnk.mcm2 alasan yang die bagi.tahu lah jalan tar 2 owng die mcm semut nmpk dari atas.last2 msg si gemok cakap besok mybe pergi jalan TAR sowng kot. apa yang die jawab seowng je ke? yelah nk ajak siapa lagi? idea yang cukup bagus skali jom lah gemok turun sini teman kn fyda ini beli tudung n selendang boleh?hehe ;)
nanti lah pikir kn dulu kena tolong ayah lagi nie. pagi tadi msg sampai siap2 lah nk gerak dh nie p Kl. bangun pagi senyum lebar lah saya ye.owng yang saya sayang teman kn saya shopping lah weh!
nk tercabut kaki pinggang pon hampir patah. nasib dapat gk hasil nye.aku tudung 5 pasang, si gemok seluar sepasang.apa die nk pon dh dapat so ktowng pon begerak balik menuju ke rumah masing2.penat die sampai besok pon xkn hilang weh.full stop ;)



*puas sangat cz dapat gk jumpa si gemok sebelum raya*

No comments:

Post a Comment