Wednesday, October 13, 2010

kotak hati

segala perkataan awak tabur kn pada saya depan orang ramai.rase malu saya tuhan saja yang tahu.
saya tak tahu mane nk letak muka saya nie.rasa maruah saya sudah terbang melayang-layang jauh pergi.
saya terima apa yang awak taburkan perkataan pada saya.tapi nk cakap hati saya tkilan dengan apa awak cakap itu. awak belum pernah lagi orang taburkan perkataan itu pada saya.lagi-lagi awak adalah orang yang paling saya sayang selain family dan sahabat saya.segala memori kita saya akan simpan betul-betul dalam kotak hati saya.saya akan sampan bila-bila dari mula kita kenal.banyak manis n pahit kita jalan sama-sama.
awak awak saya nk cakap saya tak boleh nk benci awak.walaupun mulut saya cakap benci.tapi hati saya tak boleh.
awak awak saya tak boleh kalau awak tidak de dekat dengan saya.andai jodoh kita setakat ini.mintak ampun dan maaf.sebab buat awak sakit hati dengan saya.awak yang tbaik dari mana-mana lelaki yang saya kenal.andai jodoh kita panjang saya akan perbaiki diri saya.


No comments:

Post a Comment