Friday, October 8, 2010

mood terbang melayang layang


sumpah aku xtahu mane diri aku sekarang nie. tak akan lah sampai teruk mood period aku nie.
selera makan dh xada, perot biar kosong xmkn, mkn kuar balik mkanan, gastrik datang balik.
maigrin dlm kepala datang.apa yang aku pikirkan pon aku xtahu.
keluar pon setakat syarat utk keluar saja.keluar tapi tido dlm kete,ajak lepak makan,
tgk owng makan saja yang mampu.selera tah mane terbang pergi pon xtahu.
banyak mdiamkan diri dari bcakap.duduk dalam bilik sowng dari bborak2 dgn kawan-kawan..
tido selagi boleh tido walaupon rasa mata xmengantok. tolong lah fyda nk fyda yang dulu.
bukan yang ni.mybe pblem dgn family belum sttel lagi hati xkn tenang kot.
sorry kawan kawan yang tak memahami fyda begini. thanks pada kawan kawan yang memahami fyda begini.






*hujan turun atas pipi menaip entry nie *

No comments:

Post a Comment