Sunday, November 14, 2010

14.11.08- 14.11.10 2 year




happy anniversary sayang. dua tahun btahan kerana cinta. mcm2 dugaan yang kami bedua dapat.
btahan,sabar adalah tbaik untuk btahan selama dua tahun nie. mohd fuwad terima kasih saya nk ucapkan sebab kamu btahan dengan perangai saya yang suka buat hal. kalau awak tak tahan mesti xdenye kita dua tahun nie kn. terima kasih menghabiskan masa bersama saya sebelum awak pulang ke teratak rumah kamu. bawak saya pergi bkayak di tasik ayer keroh.walaupun mulut saya bising disebabkan takut.tapi awak relax saje. dh mcm saya xde je.sebab awak yang kayak kn.saya hanya duduk diamdiam saje. itu kenangan saya simpan dalam kotak hati saya ye. awak awak kita pegang pada janji kita ye. saya doakan hubungan kita nie sampai bila bila. hati saya dh tertulis name mohd fuwad. bukan name orang lain lagi. saya sangat hargai apa yang awak dh korban untuk saya. saat mula kenal sampai sekarang saya akan ingat dalam pikiran saya sampai bila bila ye.







No comments:

Post a Comment