Friday, November 5, 2010

benda tak kena

nape lah dugaan yang timpa diri aku xsudah sudah lagi. hati aku tak tenang jiwa melayangmelayang. hati tak sedap tak tahu apa yang kn jadi kt aku nanti. mybe sekarang tak nampak. tak xtahu akan datang macam mane. pakcik botak saya minta maaf banyak2 sebab tinggal kn awak dlm keadaan cmni.hati saya tak tenteram selagi masalah saya tak selesai lagi.saya balik ini pon bsebab pakcik botak. bukan suka saya nk balik.baik saya teman kn pakcik botak kt sana.saya tahu pakcik botak dalam keadaan yang kusut.memang xpatut saya tinggal kn.tapi saya tpakse.banyak kali juga saya pikir kn.tapi hati saya suruh balik selesai kn masalah saya dulu. tak lama pun pakcik botak saya tinggal kn awak sekejap saja.tolong maaf kn saya.saya tahu pakcik botak perlu saya.tapi saya tpakse. saya janji balik nanti saya teman kn pakcik botak, saya bagi semangat ye. saya tak ada ini tolong lah kuat kn diri tu. saya tahu pakcik botak cmner.

No comments:

Post a Comment