Friday, November 26, 2010

disyak denggi dan demam denggi

lepas satu penyakit pergi, penyakit baru pulak datangnya. nk tak nk kena lah terima ujian dari atas kn. hrm bangun pagi kepala berat mcm kena himpap dengan batu. kaki tangan sejuk mcm ada orang letak ais. apakah ini semua ? tet!!!!! demam jawapan nye yang melanda. balut dengan selimut tebal mane pun tak jalan juga. dahi badan dah panas mcm air baru masak atas dapur.
sumpah tak larat. malam air mata mengalir je sebab dah tak tahan sangat sampai tak boleh tido.
pikirkan bangun besok pagi sihat seperti biasa. senyum ceria je nanti aku bagi. tapi hampeh semua xjalan. ubat dh banyak aku telah skadar larut dalam perut tapi tiada apaapa. angkat kaki pergi klinik check. mak aaaiii doktor hencem kata panas awak nie tinggi sangat lah, cecah sampai 39. awak nie dsyak denggi. 2 hari tak elok datang balik ye. jwapan nye memang dua ari datang balik lah. demam gitu saja. ahad nk jmpe pkcik botak n lesbo pon xdapat. tangan dah kena cucuk 2 kali. doktor tak perlu cucuk tangan saya lagi. sebab saya memang tak suka.cuba cara lain boleh tak?
untuk pakcik botak tolong paham keadaan saya. saya memang tak larat. bukan saya saja suka tak nak jumpa pakcik. rindu tu memang ada. tapi keadaan xizin kn. hrm cepat cepat lah sembuh aku perlu balik merlimau nie woiiii sambung perjuangan aku ha. untuk dayana tanti congratulation sebab dh dapat kerja. hoeyah dah boleh belanja aku nie. tet!!!



No comments:

Post a Comment