Monday, November 1, 2010

semangat perlu ada. tak ada semangat malas pon menimpa


melimpah luak tekanan final exam sudah datang. masing sibuk bertungkus lumus telan buku untuk besok dan seterusnya.mata masingmasing dah jadi panda.otak dh maigrin.cepat lah habis dh xtahan sangat nie. dengan dugaan mcm2 yang datang.semangat terus hilang.saya perlu kn semangat untuk ini. tak ada semangat hati tak tenang sifat malas pun sudah datang.
sumpah semalam diri jadi giler sekejap.di sebabkan hal yang remeh temeh.sorry pakcik botak
saya xkan buat lagi.ingatan hampir2 hilang.diri pun dh tak kenal siapa. nabis pakcik botak dapat sedarkan.kalau x menang xjawab exam aku pg tadi. okey hal pakcik botak dengan saya sudah settel.hati dh lega jiwa pun dah tenang.dh buleh terus kn perjuang masing masing ye.
tapi nk cakap paper hari nie.memang sakit kn kepala aku. tolong lah bagi soalan yang senang boleh. xpayah lah nk bagi soalan yang payah2. yang sakit kn kepale semua orang ye.pemintaan nie ;p okey 2 paper dh lebur tinggal 2 paper lagi. terus perjuangan fyda. kawankawan fyda semua.lesbo fyda perang lagi untuk besok ye. fyda nk relax jap malam nie. jadi kan mata panda malam nie. yang penting hati sudah tenang ;)






TERUSKAN PERJUANGAN WAHAI SAHABAT.

GOOD LUCK

No comments:

Post a Comment