Monday, January 31, 2011

selamat datang 22


hey hey.sori lah dh lame tak update blog. Berabuk sudah blog aku nie. Nasib saja tak merajok. Tak kesempatan lah nk update. sebabnya BB tak bayar hahah. dan kemalasan melanda diri. Nk taip pon malas lah jawapan die. hey aku sudah ke alam 22 lah. 28 Jan hari tu. thanks yang mane sudi wish 22 aku hari tu. n sungguh bermkna orang yang paling aku sayang 1st skali wish 22 aku.thanks sayang doakan fyda pjg umr n bhagia dengan orang yang fyda sayang.luv u lah pakcik fuad. akan aku igt sampai bila2 ye.

2nd wish si giler kutex tu ha.sibuk suruh aku call ada je benda nk citer nye. layan kn jelah si giler aku. dalam sempat wish 22 aku de lah sikit die tolong sampai kn wish lesbo aku. wah gua igt lu dh xigt besday gua. sampai nk kecik hati gua lu buat kn.gua sangat paham lu xde krdt nk call n msg. gua call pon lu dh tido bagai la penat katakan. tapi lu buat gua tsenyum dgn lu pnye entry lienda klik je sini kalau nk tahu apa yang di wish wlpun seringkas2 alam dibuat tapi sngt bermkne awwuuuwww..

Tak dapat kek SR, KR tapi sumpah aku nk cakap busuk dh mampus tepung+ sirap+ mayonis+ telur+ blackpaper. demmmm lah same kak ina, sarah , n eju. cm longkang dh aku bau malam tu. dalang sebalik benda2 ini semua. tu ha si pakcik fuad yang giler. ada je plan die nk kena kan aku.
sorry tak ada gambar sebaliknya.sebab semua dah tak pikir apa lagi. sumpah kali nie tak ada mndi kek tapi tepung yang dh bcmpuh sgala2 aku dapat tahun ini.


selamat 22 fyda





No comments:

Post a Comment