Saturday, February 26, 2011

bodoh itu owng lah


gua memang panas hati malam nie. da lah cuaca pun tgh panas. tlinga gua dh naik merah nie owng bcerita dengan gua. bagus gk gua dapat tahu dari gua jadi owng bodo kn. gua xkn jadi bodoh mcm btine gemok tu ha. adui pe cer nie sayang tak berani nk citer n lepaskn kt gua. pe takot dgn gua nie. gua kurus je xdelah gemok macam lu nie. apa yang nk takot dengan gua. gua pntang lah kalau lu citer belakang dengan gua nie. pntang gua tahu x. gua xbpe nk gemar sangat lepaskan kt owng lain. lagi2 owng yg lu sendiri suka2 hati mak tiri lu je nk buat die mcm2. sape hati tak xpedih weh. bnanah hati gua cmni.

lu punye kain lu jage sendiri ye. xpayah lah nk buat baik kalau perangai lu pun cm setan jugak.
pastu nk nasihatkn owng pe cer nie weh. tolong lah gua benci lah. gua dh benci tahu lah pe jadi nanti. lu xsilap gua telan. huhu. gua nk cakap gua bayar sewa sama2 ye. so suka hati gua lah apa gua nk buat dalam rumah tu. mcm lu jgk kn lu pemalas gua de heran mengarahkan owng semua tu sebab lu gemok smpai cmni.oppsss sori lah ye tkutuk lebih pula. sebabnya gua tlbh emosi smpaikan tgn gua gigil air mata gua jatuh sebab xtahan nk tgggguu besok

yang atas sekali tu gua kasi hadiah free sama lu n the geng tau.



No comments:

Post a Comment