Wednesday, May 11, 2011

hamek kau!!!!

sekian lama panas dh mcm merlimau.akhirnya ampang hujan.hujan rahmat ke nie untuk aku.harap harap ye lah kn.
ha nk cakap yang atas nie je yang mampu aku bagi kt kau.Entah lah aku pun tak xtahu nape perasaan aku leh begini.apa yang berlaku senyum je aku kasi pada kau.mybe aku dh sedia dari mental aku kot.xperlu orang nk cakap aku mental ke apa kan.sebenarnya aku dh sedia sejak dua mejak nie.tahu kn ribut angin nk datang so aku bsiap sedia jelah payung.bak kata pepatah sediakan payung sebelum hujan.xleh nk paksa sebab perangai manusia bukan sama.masing ada perangai buruk masing2. hidup dengan life baru lagi okey kot.xde lah hati aku nie kena makan n hilang gitu je kn.hahah akhir kata.hope pe terjadi terkena batang hidung sendiri lah ye.saya xnk tanggung.assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment