Friday, May 27, 2011

penganggur


Dengan sekian kalinya aku nk login blog bukan main payah lagi.suruh check kt email bagai lah.eh eh dulu xde pulah nk gedik sampai mcm nie.asl kau blog dh merajuk dgn aku ke apa. sori lah ye mood xde nk taip lah.just singgah je ha. Nie tibe2 mood datang melayang layang suruh taip kt kau nie blog. suka x suka tak.xpayah nk merajuk lah cm manusia lah kau nie.

aku dh memang kebosanan dh nie duduk rumah. dh cm orang sewel pon ye jgk.melayan kn kerenah anak2 buah aku.aku pun dh boleh jadi cm downg. bak kata orang rumah aku kn cm taska. so aku penjaga taska yang tbaik lah.tet!!! baik lah sangat.kau dan kau cuba tnye ank buah aku mcm mane aku baik mlayan downg. cfrm sumpah seranah anak2 buah aku citer kt kowng. baik dalam diam aku nie.suara kalau boleh aku nk bagi 1 taman aku nie dengar ha.

cerita pasal kerjaya nie ha. memag xpayah cakap lah belum rezeki aku lagi nk dapat kn kerjaya aku nie. bukan xpenah cuba, dh cuba banyak kali tak de sowng pun nk call aku balik. hrmmm. nampaknya kerjaya aku memang kt rumah jelah ye. jap nk tanye jaga anak buah dapat gaji jugak tak? hahah. nak tgk muka orang bosan 2bulan nie ha kt bawah mls nk citer banyak2. janji aku puas hati dapat login blogger aku nie. SEKIAN
muka pempuan yang sentiasa kebosanan

YaAllah mudahkan rezeki aku untuk masa depan aku nie . amin amin



No comments:

Post a Comment