Friday, July 1, 2011

perempuan kaki lelaki

aku macam xcaye je entry aku kt atas nie agk sopan lah.bukan agak je memang dah sopan habis tajuk entry aku.tapi lum tahu lagi isi sopan ke atau tlampau sopan.tunggu dan baca cerita selanjut ye.
kowng mesti tertanya tanyakan sape lah pmpuan yg mix cm cina nk kata hot pon ye juga.aku mengaku die memang cantik dari segi muka.tapi dalaman meh aku nk ceritakan.aku nie memang jenis yang suka nk femeskan orang dalam blog aku nie.
Weh pempuan kt bawah nie aku nak femeskan kasi jual muka die kt laki.nie lah die salah sowng yg buat FB semata nk cari lelaki.asalkan muka leh tahan status kt FB Single.die main rebat saja lah.xkire lah cara cmner skali pun.
harapkan muka kegedikkan kau nie xlama dengan lelaki.tgk apa hasilnya sekarang.sekejap je kau dgn orang tu tgk dh xde pape.berkat doa dari aku nie lah padahnye kn.sampai kan kawan aku pun kena tempias sekali.bajet igt orang nk stalker kau bagai lah.xkuasa nk layan kau nie.
nasib aku memang baik.selamat aku cepat btindak.kalau x kau pikir lah sendiri.orang kalau dah hamak sangat begini lah rupa nye.rupa macam dibawah. kau mesti suke aku femeskan kau.sekian lah ye nite ;)



No comments:

Post a Comment