Tuesday, July 12, 2011

zaman hitam putih

assalammualaikum sejak dua tiga hari nie aku cukup emosi.cukup lengkap dengan pikiran aku pun sama demam emosi.Emosi bangat dengan zaman hitam putih aku dulu kala.Cukup lengkap dengan ada kawan2 disisi bagai.lagi2 lesbo tbaik aku.
issshhhh sumpah aku mmg nkkan yg dulu.memekak tiap2 balik kelas.dari luar dh dgr suara budak2 yg keletihan balik kelas jln kaki.kaki melangkah masuk rumah mula bebel xpuas hati sana sini.ada je cerita yg simpan dalam beg bawak balik rumah.tiap kali malam mesti ada aktiviti yang wajib buat dalam bilik.karok dalam bilik sampai hati puas tekak pun naik kering.siap lawan suara dengan jiran depan rumah.xnak kalah kau nyah.
stalker orang sana sini, gosip orang tu cmtu cmni.tu memang hobi ktaowng dalam rumah.kowng suka ke tak.boleh angkat kaki ye.bandar melaka dah naik muak dgn muka ktowng.ada fulus ke x ktowng hati kering main redah.janji bosan hilang bawak angin embun malam balik pun dh cukup hoeyah2.
kalau masa boleh putar aku tulis dalam senarai aku.sebab nie je yang boleh buat aku senyum.apa yang jadi lihat dari jauh just boleh hubung dgn FB, TWEET, MSG. ada masa jumpa cium mulut peluk bagai lepas rindu.oppsss kitowng bukan lesbo yg original ye.

Sekian.






No comments:

Post a Comment