Saturday, June 25, 2011

kerusi patah

sumpah kejadian nie memang agak memalukan aku lah.tapi buatbuat lah muka macam xde pape kn.nk cvr ayu punye pasal.ayu ke?issshhh aku mgaku aku memang ayu.nk jeles ke, nk muntah, tu kau punye pasal.sape lagi nk puji, baik diri sendiri.

sudah sudah jangan nk lari tajuk pulak.malu lah tu nk cerita.bhahah.sumur hidup aku lah kn.aku nk cakap aku xpenah duduk kerusi sampai patah tau. nie lah 1st time kejadian yang timpa aku.tgh2 taip surat nie.tibe2 bunyik braaaappp nk gugur jantung aku weh.kalau aku de sakit jantung memang sudah juga lah aku mati. dengan muka cuak campur cover ayu.aku bangun tgk.OMG bawah kerusi tu dh patah.

aku tpaksa duduk menyenget.sumpah malu aku sampai xtkata.just aku gelak gelak dan gelak.sebab nk cover malu.nasib opis aku tu tinggal 3 orang je ha.semua nya pempuan.bantai gelak je.kalau lah boss aku ada.nie yg die bagi aku. " U nie NUR tu lah xsenam pagi2 sebab tu lah kerusi patah.bahahha.sudah jgn nk gelak sangat.aku sebat kn.issshhhh tringat balik.memang aku gelak sowng2.


perasan tak aku taip name NUR. tu nama baru bagi aku.sebab boss aku panggil aku NUR. rasa janggal pulak.nite ;)

No comments:

Post a Comment