Tuesday, August 24, 2010

Dream???




Jumaat dengan Sabtu terima kasih bagi mimpi yang tak berapa nk indah.
duhhh mimpi mohd fuwad yang sgt xbest.
saya xnk mimpi yang xbest lah bangun2 saje tgk hp rase mau saje nk call tapi menganggu ketenteram mohd fuwad tido. saya nk mimpi yang boleh saya bangun tghari dengan senyum nye.
bile boleh dapat cm 2?
selang sehari ahad dan isnin mimpi si linda lendu nie muka yang sentiasa senyum dlm mimpi saya, dan saya terjage mesti tgk die ada kt bawah atau tidak.

wah apa ini semua. 4 hari berturut2 saya mimpi buah hati saya.
adakah mimpi nie tanda yang baik atau buruk?
sgt2 bermain di pikiran saya sejak dua menjak nie.
tapi selalu orang berkata mimpi itu adalah mainan tido.

bagi lah saya mimpi mak saya malam ini boleh tak?
sebab saya rindu mak saya .

No comments:

Post a Comment