Monday, August 30, 2010

headache

citer nk balik merlimau punye pasal semalam.emak siang2 dah cakap.fyda kau balik sendiri ye. xada sape nk hantar tau, abah keje.
yelah mak owng balik sendiri xapa.
text linda cakap aku balik naik bas jelah weh.
krisis dengan mohd fuwad punye pasal sampai sanggup naik bas.hahah
linda bagi cadangan turun seremban dulu.balik same.aku pon duduk pikir sekejap.
okay lah aku ikut cadangan die.sebab nanti emak die boleh tolong jemput kn dekat terminal. xde lah aku nk risau sangat.
jom lah along hantar aku pegi bukit jalil. sampai sane memang cuak giler.bukit jalil kot.
siapa yang tak risau penuh dengan ulat tiket yang sentiasa kejar mangsanye.huh!!!
sampai2 sane saje terus pegi cari tiket nk p seremban.
kak de x tiket nk pegi seremban.adik tiket nk pegi seremban kena pegi kt jalan hang tuah naik bas kt situ, kt sini xada bas p seremban. masalah lagi.memang hujan tibe2 basah pipi lah time 2. call linda tanye cmner.aku abek keputusan balik terus melaka.
kakak tiket pukul 2 stgh ada x. wah kakak 2 terus tulis bagi aku tiket 2 ha.tnye set no berapa?
29 adik mak aiii bukan main last lagi set aku tibai jelah janji sampai melaka.
naik saje bas abek kau hujan turun dengan lebat atas pipi aku.sebab nye takot nk balik sowng2.dengan krisis nye lagi.
abg drive bas xtahu lah apa yang die nk kejar melaka tu ha. nk bawak laju pon agk2 lah ye abg drive bas. penumpang penuh dalam bas tu ha.lau jadi pape kn susah. duhhh sungguh.
bajet nk tido lah dalam bas. xdapat nye weh ke kiri ke kanan. terus pale otak aku jadi xbtol n mabuk. nk muntah ni dh paras2 tahan saje sampai melaka.
text linda mengadu, aku mabuk lah weh.nk muntah ha.kang ada nek bas balik merlimau aku pengsan nie. jawapan die nk aku suruh apit jemput kt MC x.
xapa lah linda myusahkan apit je. jawapan linda degil betul kau kn.suka hati kau lah!!!!!!!!!!!!!
monster linda dh mgamuk aku ye kn jelah.yelah2 suruh lah apit jemput.
dayana tanti n siti sarah dh tunggu aku kt MC 2 ha.
dh sampai call downg semua kata dh sampai dalam pukul berapa nk jemput?
apit jwb aku de hal sikit nie,kau tunggu je ye.sampai aku dtg.
hati dh serba salah rase myusahkan pulak. call linda cakap xpelah aku balik naek bas jelah ye.
linda kata tunggu jelah ye.tunggu sampai apit datang, jgn naek bas tau. dh rase pelik di situ?dari pukul 4.10 PM sampai 5.40 PM batang hidung apit memang xnmpk lansung.cakap dengan dayana dh lah kite naek bas jelah. xpyh lah tunggu downg.
tibe2 dayana bsuara jom lah skandel aku tunggu kt mobil 2 ha.
siapa dayana? kau biar betul, aku dh janji dengan linda n apit kang linda marah aku apit datang kang xde kite pulak lagi lah masalah. dayana jwb kau nk balik ke x? nk balik jom ikut aku.
skali abek kau fyda rosli WFF yang datang jemput kau. skandel lah sgt ye dayana tanti.
pandai kowng berpakat 5 0wng ye. sangat2 suke fyda rosli tau.
terima kasih atas kerjasama kowng berlima ye ;)





* jom linda n mohd fuwad teman saya pegi gunting rambut dh rimas*






No comments:

Post a Comment