Friday, September 3, 2010

crying


sumpah menangis mcm owng mati laki tekanan hidup sebentar tadi. dh xtahu nk wt ape lagi dh serba salah dibuat nye. ini semua sebab melaka - kuala lumpur.. dua2 aku sayang aku sgt2 perlu kn family kekasih dan sahabat dalam hidup aku. minta jangan lah buat keputusan yang sangat2 xbest dan tburu. tolong jangan buang saya dalam hidup mohd fuwad ;( aku lemah kau hilang dalam hidup aku. 2 minggu saja xjumpe. pastu kita kembali jumpa kn? sebelum balik memang hati aku dh rancang nk minta ampun maaf nk cium tangan kau. tapi lain yang jadinye aku tahu kau tekanan kena wt report last2 minit. tapi jangan lah bagi tekanan kau itu dekat aku. apa yang aku rancang semua dh musnah. aku minta ampun sebab aku balik xjumpa kau dulu. aku main balik je dengan mata bengkak merah semua. minta maaf lagi skali buat kau menangis time aku balik dan suruh kau xpayah datang jumpa aku. aku xsanggup sebab aku dh salah dalam hal ini. nk raya ini jangan lah mcm ini ye. wt lah apa kau nk wt dekat aku yang penting aku nk kau tahu name kau dalam hati aku xboleh nk padam lagi.
minta ampun sangat2 dekat mohd fuwad

No comments:

Post a Comment