Friday, November 5, 2010

lega

tangan gigil.jantung jalan dengan laju nye. menangis sebelum cakap.
takut punye pasal. segala gala nye syukur alhamdullilah mulut pun tbuka mahu berterus terang dengan mak. syukur mak sangatsangat paham keadaan saya. biasa lah kena bebel.salah sendir kena lah bebel kn.bebel untuk kebaikan diri sendiri. dari awal sampai cerita bermula. mak mana tak mgharap anak nye berjaya.tapi saya telah hancur kn semua harapan mak. minta maaf mak. saya akan berusaha tak hancurkn harapan mak.saya pegang janji tu.dh habis nanti saya akan balas budi baik mak ayah along. saya minta maaf susah kn mak.saya tak minta ini semua.mybe tak ada rezeki untuk saya habis kn tahun ini. manusia masing masing ada buat silap kn. itu buat kn pegajaran untuk saya.
dh lepas satu dugaan n masalah.satu masalah lagi kena selesai kn. saya minta maaf pakcik botak xbgthu hal yang sebenar. yaallah terima kasih lembutkn hati mak saya. yaallah lembut kn hati pakcik botak saya untuk maafkn saya.bukan senjaga saya tinggal die begitu

No comments:

Post a Comment