Saturday, November 6, 2010

sempurna itu bukan saya


saya tak sempurna seperti orang lain. sempurna itu bukan saya. banyak kesalahan saya yang pernah saya lakukan. saya tak boleh puas kn semua orang.kalau saya boleh saya nk puaskn semua hati orang.itu yang saya mahu kn dulu dalam hidup saya. tiap kali saya lakukan mesti ada kesilapan yang saya buat. tak kira lah besar atau kecik yang awak nampak kesalahan saya. saya mengaku saya bukan gadis besi seperti gadis2 di luar sana. ada saja masalah anggap saja mcm tak ada. tapi saya bukan begitu. saya gadis yang sangatsangat lemah dalam kehidupan. perlukan ada semangat baru saya kuat semula.tapi kuat itu hanya sekejap sahaja.
terima lah saya seadanya walaupun saya banyak buat kesilapan. myusahakan banyak pihak. minta tolong ajar saya atau tegur saya atau sedar kn saya kalau ada tak sempurna di mata orang lain.

No comments:

Post a Comment