Thursday, December 16, 2010

hari kejadian



selamat hari lahir, selamat hari tua, selamat hari kejadian, selamat hari melihat dunia, selamat lah segala galanya. genaplah umur ucuk mucuk saya 21 tahun 15 Disember 2010. tett sudah agak tua lah.dh pangkat pakcik punkn sayang. tak ada pe yang special sangat. just yang leh saya bagi hati n jiwa saya untuk kamu, n relationship kita ye, kesetiaan saya n kejujuran saya pada kamu, walaupun kita dh jauh lepas nie.tu yang sangat penting untuk kita ok. saya doakan kamu panjang umur, murah rzeki untuk keje, pastu kita leh g holiday lagi.huhuhu. keje cepatcepat pastu dh boleh kumpul duit untuk kawen.auuuwwwww gatal mak nok. terima kasih tsangat untuk kamo sebab hantar n melawat saya dekat merlimau dari isnin sampai khamis.tahu kn hati saya berat nk suruh kamu balik. seminggu kepit sana sini dengan kamu cukup puas bagi saya untuk sebulan lebih xjumpa. mulut asyek bising asyek nk cakap rindu rindu rindu. sampai kamu dh penat nk dgr saya bising kan.heheh jmpe kamu senyum lebarlebar saya bagi kt kamu. yang kt bawah nie saja yang saya mampu bagi pada kamu. tu pon awak dh senyum lebar kan. hadiah special tunggu ye sayang.saya janji akan bagi ye. luv u so much. saya sayang ucuk mucuk saya okey. jangan curi die tau.saya babab nanti ;p






chocolate indulgence
( secret resepi)


mcd

No comments:

Post a Comment