Thursday, December 16, 2010

kenduri kendara

nie lambat lagi.harap maklum

lui selatan n9

lui selatan next top model

lesbo sri menanti

malam berinai jawa

kipas kipas. auwww


oppss panas. tahu kn?




first terima kasih tlampau banyak sangat untuk family ucuk mucuk saya, sbbnya melayan saya dengan tsgt baik skali. terima kasih lagi skali ye. senyum lebarlebar saya bagi pada kamu semua nya.sangat2 best. terima kasih lesbo saya sebab temankn saya.siapa lagi nk temankn saya kalau bukan die.die pon job 4 time jadi mak andam saya.hahahah. kawankawan yang lain terima kasih datang ke majlis kenduri angah ucuk mucuk saya.kowng sangat best. dan terima kasih tersangat2 utk ucuk mucuk saya, sentiasa ada dengan saya.walpun kamu busy.hehhe luv 2 lah.


congratulation untuk pengantin baru

abg lui n kak tinie.

pengantin yang atas tu ye ;)))






No comments:

Post a Comment