Tuesday, January 11, 2011

anak ustazah perangai hantu





meh aku nk citer sikit pasal owng yang tak ada otak nie. yang bikin hati gua panas je. panas cm air tgh jerang dalam cerek tu ha. nk saja gua simbah dekat muka lu . baru rasa sedar diri dalam hidup tu ha. anak ustazah tdung tutup sampai dada tapi perangai cm hantu. xboleh jgk kawan. sila lah bperangai sopan sikit ye. walaupun gua xbtudung tutup sampai dada, mulut gua xdelah pulak cm lu tu ha. tak dapat keje lagi nie keje 4time lu ye duk mencari pasal dengan hidup orang lain. gua skali dah benci sampai gua dalam kubur nk maaf kn lu xdapat gua nk tolong. lu nk fitnah gua curi barang lu ke apa. g jalan lah sama lu. mak gua tak ajar gua buat benda2 bodoh cmni. jahat2 gua xde sampai ke situ. gua kasi igt sama lu nie. fitnah ag besar dosa dari mbunuh. hahah anak ustazah tapi haram satu benda tak tahu. buka kitab balik lah ye.










No comments:

Post a Comment