Thursday, January 13, 2011

tak akan sejarah ulang lagi



sangat2 tak best bila berita yang disampaikan dari lect yang sangat best.bcakap pasal final exam april nanti. uuhhh sedey giler dan tekanan bagi aku yang tak berapa pandai dalam bahasa orang luar negara nie ha. hal maklum lah lidah betul2 lidah anak melayu.nk sebut bahasa orang luar negara pun belit2. apa tah lagi nk jwb final exam punye paper full bahasa orang luar negara. nk tkeluar punye otak aku nie pikirkan nasib cmner nk jwb nanti. cukuplah aku perlu habis kn jgk sem ini. azam 2011 n target 2011 nk dapatkan anugerah ketua jabatan. sangat besar aku punye azam kn.haha. tak pe aku try wt yang tbaik ye ;) doakan lah senang aku nk jawab nanti. dh penat lah nk duduk merlimau. merlimau pon bosan tgk aku nie ha. btw congratulation sahabat2 aku yg akan konvo 12 bulan 3 nanti.aku pasti datang memeriahkan lagi.




No comments:

Post a Comment