Thursday, February 17, 2011

dugaan yang atas bagi

maaf lah ye sudah xupdate blog nie ha. keadaan yang xberapa nk mizinkan utk update benda nie semua. jom lah kita merapu2 apa yang sudah jadi kt tuan punye badan nie ha. bila hati dah mula bercakap semua nmpk sihat je.pedahal belum lagi sihat sepenuhnnya ha. tapi tangan dh gatal sangat mntk nk membebel dalam nie.apa boleh buat.buat lah selagi mampu. huhuh

Aku nk cakap lengan aku yang kt atas picture tu ala yang comey comey tu kn. sekarang nie dh tak cm dulu dulu kala lagi. perut pon begitu juga. bukan rasa dh bangga diri ke kata dah kurus semua. tapi nk tempuh nya sampai sekarang pon tak elok lagi tau tau.Ujian Dugaan yang Allah beri sungguh perit penah kau rasa dalam 22 nie. Cukup lah dah tak nak lagi.mintah juah juah lah benda nie pasni ye. demam 2mggu tak baik baik. muntah muntah. selera makan langsung tak ada.lembik layu dh cm orang apa tak. cucuk jarum dua kali. sungguh menyakitkan. penyakit nya biar lah aku family n orang tertentu je leh tahu. nie pun nk taip gigil. tak ada tenaga tapi try kuat kan diri smapi bila kn nk cmni.

berkat doa family, kawankawan, buah hati semua syukur alhamdullilah semangat utk pulih dh semakin baik sekarang. jasa mak n abah sumpah tak leh lupa sanggup abik aku dari merlimau bawak balik ampang semata nk jaga aku. nie permintaan nie lau dh betul betul baik serius dh mkn semua yang tekak aku nk. tak kira apa orang nk cakap.hahah



No comments:

Post a Comment