Wednesday, February 9, 2011

gadis dan bunga

Entry sangat jiwang kali nie aku kasi kowng yang suka stalker aku punye blog.hahah
jiwang bukan apa. aku selama 22 mane penah buat keje giler nie. ha nk tahu sangat kan keje giler yang apa aku wt jom dengar aku membebel, mencarut kt sini ha.

Sangat giler pakcik kesayangan aku a.k.a mohd fuad ajk aku join band die untuk poli nanti. giler lah weh mane penah aku wt keje cmni. setakat melalak kt karok jamban , dalam bilik air, dalam rumah bole lah bagi jelah aku. memang xde malu langsung lah. xsuruh pon nanti aku melalak juga.
nie jamming depan orang ramai. da lah nk masuk mula mula tak tahu bukan cm karok main tibai je.
Sangat giler lah mohd fuad ini. dah tak ada sape aku yang ditunjukkan. nak tak nak wt muka tebal pukul 1 pagi bertenggek dekat 7e tu ha. bantai lagu gadis dan bunga, mata nya lirik lirik selalu rupanya manis manis ayu. demm ahahh giler lah dah lah suara cm bapok sundal malam dengan batok tak duduk diam.

Jalan jelahkan. wy jelah muka tebal yang leh aku tebalkan muka nie ha. jangan gigil sudah lah lain yang aku wt kn nanti. rosakkan band pon leh jadi.hahha

No comments:

Post a Comment