Sunday, February 27, 2011

tak ku sangka hujan panas dtgh malam

tbakau tbakau. hahahha mlm mlm buta dh bikin panas dalam rumah. orang layan kita baik, kita layan owng baik. kalau orang lain kita jahat. hamun yang aku bagi kt kau. aduiii tak tahu pe masalah nya. kalau lah perangai kau ini sebaik orang aku tak kesah tu memang aku tunduk kt kau. kalau perangai kau cm setan nk bcakap soal agama mati semua pakaian kau tdedah sana sini. plz lah apa yang kau buat memang xtrime lah. sejahat aku aku tahu aku mcm mane xde lah hipokrit mcm kau nie.

mulut je pandai bcakap tapi amalan kau cukup pon x nk tegur owng. sile cermin diri kau dulu.
ala setakat barang barang kau apa lah sangat. tb setakat wt sakit mata aku nk wt pe. sanggup idup tak ada tb pon xpe weh. gua xde hal lah. nk cakap aku kuang ajar dengan kau. memang patut pon. di sebabkan perangai kau yang suka sibuk hal owng. so memang patut lah ye. memang tgelak aku bagi kau semalam. xde hormat aku xde hal lah. aku memang tak suruh kau hormat aku. sebab aku tahu aku sedar perangai aku cmner. yang kau sendiri tak sedar diri suruh aku hormat sorry lah ye. hamun yang kau dapat. hahahah. gua tak takot dengan lu sebab lu xde kaitan dengan gua. setakat umur atas gua apa lah sangat kn. says bye bye lah.


No comments:

Post a Comment