Friday, March 4, 2011

si gemok menyalak dalam fb.

assalammualaikum, pembuka bicara untuk malam nie. apa apa sebelum mencarut dalam nie perlu lah memberi salam dulu baru lah berkat nk tulis cewaaahhhh. hahha fyda dh buat baik nie. baru pembuka kata dh cmni belum akhir kata lagi. meh sini meh dengar fyda rosli nk mencarut dalam nie. buka mata buka telinga ye yg mana suka curi curi tgk blog yg xbape nk cantik nie.

nie nk tunjuk nie ha. ala yang bawah nie cube tgk de x si Btine Gemok dalam Fb nie. cantik x???
haha tak kn dh cm Sundal malam aku tgk. betol x betol x? hahah mesti kowng nk cakap betol kn.
ala sowie lah ye xnmpk apa yang die carut dalam fb tu ha. just nk kasi tgk muka je sebenarnye nk kasi die femes dalam blog aku nie untuk di buat bahan kutukan.

meh aku citerkan serba sikit lah ye apa yang die carut dalam fb nie ha. die nk cakap aku nie anjing yang menyalak belakang die, die cakap kawan aku babi yang cakap die penakot. n die nk cakap kawan aku yg ag sowng nie lembu yang dcucuk hidung apabila tinggal keseorangan. hahaha. lawak gile bace die punye status nie. harapkan tulis tapi diri sendiri tak tengok, tak cermin tu yang aku heran sangat nie. nk kata aku dengan kawan kawan aku xpegang batang penyapu. WTF. dan lagi satu aku cukup pantang lau owng masuk campurkn family dalam hal remeh temeh nie ha. pikir perangai kau 2 baik sangat ke nk cakap owng cm 2. ala baru kaya dunia.bukan leh bawak dalam kubur pun.

tunggu je masa aku porak perandakan hidup masing masing ye. sedar tak sedar jelah nanti. cfrm buat muka yang tak tsangkakan. nasiblah de kawankawan yang banyak tolong sampaikan diri btine 2 da tak tahu nk cakap apa. apa yang die cakap semua putar belit.hahaha bodoh kan owng cm 2. malas lah nk layan owng cm gini. kita tunggu je masa yang sesuai. hahahha.


si gemok btine sundal yang bajet diri nye baik, padehal perangai dh cm setan



No comments:

Post a Comment