Sunday, March 6, 2011

perlu ke percaya?

badan letih letih nie nk cakap lah ye selamat pagi untuk cik fyda nie. pagi die pukul 2 ptg tadi. tido xde bikin igt dunia. nie pon belum puas lagi. balas dendam tido untuk sebelum2 nie ha. yelah mana tak nya. nk tido je dulu umh dh cm disco. duduk memekak tgh2 pagi buta. ala jeles lah tu xnk kasi orang tido. budus tu btine.

nk cakap nie perlu ke nk pcaya apa yang btine tu cakap dalam msg FB. hahah nk cakap aku punca segala2 kawan aku jadi begini. otak tu letak mane sayang. kt lutut tau kt buku lali kau yang banyak daki tu ha. apa lah bodoh sangat btine nie. nape lah wujud btine nie dalam dunia nie ha. nk bagi peringatan sikit ye. aku sememang nye jahat. aku mengaku nie. bukan cm kau xnk mengaku diri kau tu jahat cm S*T**. yelah sejahat jahat aku lah ye aku buat sowng je. xreti aku nk ajk or ajr kawan kawan aku buat jahat nie. pandai pandai sendiri lah ye jage diri tahu diri sendri dh besar. tak perlu aku nk ajr kawan kawan jadi jahat nie. kau yelah kot ajr kawan kawan kau buat jahat. duduk mengangkang ajr menghasut geng2 kau tu ha.

aku dh sampai tak tahu nk gelarkan btine nie apa. dh kutuk2 kawan aku pastu nk buat baik dengan kawan aku. cakap sayang kawan aku lah apa lah blaaaaaaa2 lah semua nye. pikir kawan aku xde otak agknye cm kau nie. sori lah sayang ye kami xde nk mkn kata kata manis kamu tu ha.

ala setakat nk porak peranda hidup ktowng. lebih dari tu aku leh wt kau. nk tgk x? kau tunggu jelah ye. ha yang paling best nie kawan kawan. btine tu nk cakap aku nie tangan panjang. hahahah lawak gile da leh masuk raja lawak nie ha kau. cfrm minggu 1 kau dh berambus keluar.
aku nk cakap nie memang aku tangan panjang. sbb nie tuhan nk bagi aku tangan cmni aku patut bersyukur. ala setakat xde point nk buka citer lama apa lah sangat. nk tuduh aku apa lagi tuduh. xhamak pon lah apa yang dh hilang dalam rumah tu ha. takot silap hari de yang lagi tangan panjang dalam rumah tu. silap silap duit kau yang beribu2 tu lesap je. putih mata kau nanti. apa lah sangat point kau nk bagi aku tu ha. hidup kau penuh dgn cuai. kau nk tuduh orang nie. takut Allah tapi duduk tuduh orang. eh eh kau tak belajar agama ke apa. pedahal kau orang johor kn. cfrm kau pndai agama. nie msti mak tak ajr nie. meh sini meh aku nk jerit kt telinga kau. hukum fitnah orang lagi besar dosa die dari membunuh. mcm ni aku bunuh kau je boleh? kasi xde wujud orang buduh dalam dunia nie lagi.


eh eh kawan kawan yang rajin singgah blog aku nie. dan yang lain. untuk pengetahuan btine tu dh delete account FB die lah. malu lah tu aku dh femeskan die dalam FB. takut orang ramai ad die. baru aku tahu de pulak sifat takut kau nie ye. haahh belum FB nk tutup account, kau dh tutup dulu bagus lah aku suka.


sudah lah sudah kita buang die jauh jauh. layankn die nanti aku pon jadi lain. agk2 nampak die kowng semua kasi senyum je tau si gemok budus tu. cauuuuuuu



No comments:

Post a Comment