Saturday, June 25, 2011

alhamdullilah

assalammualaikum pembuka kata pada malam nie.sangat syukur pada yang atas telah berikan aku rezeki pada awal bulan Jun nie.sangat2 btuah aku.sudah masa dan rezeki aku sampai.aku sahut dengan seikhlas hati aku.Bmula lah dunia baru aku.Dunia kerjaya aku.walaupun xde sebesar yang aku harapkan.tapi nie lah permulaan aku untuk btapak dalam kehidupan.

Cehhwaahh ayat aku memang xleh blakan.tapi tu yang aku rasa sekarang nie.sangat2 bsyukur pada yang atas.kehidupan aku sebagai seorang pelajar sudah di tinggalkan dengan kesan yang sangat baik.tu memang aku takkan lupa sampai bile2.sekarang kehidupan aku kerjaya.kerjaya yang menentukan masa depan aku mcm mane.hope yang baik baik sahaja lah ye.aminnn.

banyak yang aku berangan nk dapat tu ini lah.akan aku usaha kan.cukup apa yang aku dapat.pikir masa depan aku lagi satu.target tahun depan memang mcm2 aku nk dapat.hope dmurahkan rezeki lagi ye.aminn...sekian.



jap baru sedar blog aku nie sudah lama aku tinggalkan.ikut suka mood aku bile nk taip nie sme.

No comments:

Post a Comment