Saturday, June 25, 2011

no more secret

mood aku kalau dh datang sekali 3 or 4 entry aku nk taip.dasyat betul.tajuk kali nie memang makan diri aku sendiri.tapi bagi aku senyum sebab aku rasa lega sebab dh tak de nk secret lagi dgn Mr.F. Entah apa punye berani aku kali nie mulut nk bgthu.tangan nk taip msg bgthu something pun aku pelik.pedahal aku lah manusia yang agk penakut lah juga.bukan juga memang ye pun penakut.

dulu memang aku tekad xnk bgthu die.sbb rase xde bnde pun.lagi pun bukan aku terima apa2 dari owng lain.cukup LM sahaja yang aku cerita.tapi mulut dh sangat gatal dan sanggup terima padah nya.hamek kau lah fyda.beranikan diri bgthu hal yang sebenar sbb xde lah kau tlepas cakap ke apa kan.sebab mulut kau nie ske nk tlepas cakap.

dah sampai masa saat sgale2nye tbongkar jua.kalau aku jadi tmpt Mr.F pun memang aku trase hati, sedih, rasa diri tcabar pun ye jua.mane lah tak kn.apa apa pun semua kt tangan aku kn.aku yang wt pilihan tu masa depan aku.Dan aku btekad Mr.f memang kau btuah sebab name kau, aku dh pahat paku kt hati aku.bukan orang lain.apa apa pun kita merancang harap setinggi gunung menjadi.dugaan tu semua yang timpa de hikmah sebalik apa yang tjadi.bagi kan lagi kekuatan pada jarak jauh.


malam nie aku terasa diri aku sangat2 jiwang nie pesal.apa apa pun boleh.rabak mata aku malam nie lagi.yang nie xde kena mengena dengan atas tu ye.sekian

No comments:

Post a Comment