Saturday, June 25, 2011

Hero Malaya

malam tadi kan de cerekarama #takdirAfina at TV3. di sebabkan de #nazimOthman si jejaka kacak aku pun rasa teruja lah nk adab depan Tv tgk cerita yang die lakonkan.nasib lah sempat aku sampai rumah dari jakel Shah Alam tu ha. Sebab sebelum nie tgk iklan kt tv 3 cerita cm best je.memang kena layan lah.sementara nk tunggu #takdirAfina start.layan kan tweet dulu.layan punye layan.saje jelah nk tweet #nazimOthman n #nadiaaqilah tu alah yang jadi #afina dalam cerita tu.lau kowng tgk lah. saje tweet bagi semangat.memang xde lah aku harap die balas tweet aku.skali hamek kau nyah.

Die tweet balik kt mak!!! OMG Nazim Othman si Hero Malaya aku tweet aku beb!!. teruja pulak aku rasa. sebab aku mengaku sebelum nie aku tweet kebanyakkan artis memang xde sape nk layan aku kn. xpe tu aku xkesah.xde lah aku nk meroyan cm sesetgh owng kn.asl artis xbalas tweet mula nk meroyan.aku bukan begitu ye.

memang aku tido kejap lagi mimpi si Nazim Othman nie kang. dengan senyum die buat aku jatuh cinta lah.


No comments:

Post a Comment