Monday, October 3, 2011

apa isi paper beg warna biru tu.aku xtau


aku kalau nk post2 blog nie.sampai dua 3 kali post aku nk buat.hambak kau.layan kn je lah nok.okey post kali nie terharu punye cerita + geram.Aku geram sebab aku nk tau apa isi paper beg dalam tu, sampai sekarang aku xtau apa isi dalamnye.hati sakit sebab downg2 xnk bgthu kata nanti xteraju lah apa lah.Paper beg warna biru tu sebenarnye nk pujuk sebab downg xdapat nk datang convocation day aku.zzzz sedey wot sape xsedey.lesbo kiri kanan xde sebelah aku time hari aku.
Sampai aku sendiri tak tau nk jawab apa bila orang tanya.rase nk bagi jawapan menangis je yg mampu.tapi tahan kn hati.sebab hati memahami.rasa mcm kosong pun ye jgk.mengharap boleh kembalikan kenangan dulu lepak ramai2.tapi hampa.nk buat mcm mane teruskan lah.teruskan lah merajuk aku.ala bukan lama pun sekejap je.boleh pulak aku nk merajuk dengan downg2 nie.owh xsanggup.

Maaf xdapat nk join p shopping at Mid Valley.xsihat plusss jiwa kacau.memang otak pegi tah kemane.ambil keputusan duduk rumah diam2.malam linda mms tunjuk paper beg biru.wooott wooot apa isi dalam.memang haram jadah lah downg nk bagthu..bertahan lah jawabnye.lepas nie nk merajuk lagi cfrm dapat jeans CK pulak kn.tet!!!! sekian.





Luv habis lah sama Liendalendu n deday.


No comments:

Post a Comment