Monday, October 3, 2011

babywhite

hai hai kt babywhite.selamat datang ke home sweet home kami.akhirnye 1st aset aku tcapai jugak.aset kedua ketiga keempat.bakal menyusul.tapi 10 thn lagi.hahah nie pon aku sudah bsyukur.sebab bajet nk dapatkan babywhite lagi best nie tahun depan.dalam awal tahun.terdapat awal pulak tahun nie.syukur alhamdulillah.tapi aku nie tnpa segan silu nk cakap aku nie dh buta nk drive.serius ramai kawan kawan kutuk ada lesen buat hias penuhkan dalam wallet.bawaknye tidak.mane taknye dapat lesen ayah saya kedekut nk bagi kereta takut jahanam katanya.tunggu ada kereta sendiri.jahanam pun kereta kau.dialog ayah.

Ini dalam berusaha nk perbaiki aku punye pemanduan.hahha.tggu jelah sebulan dua ye kawankawan.sampai hujung dunia aku bawak kowng.dan tiap2 minggu muka aku n babywhite kt seremban senawang pilah.hambak kau.kaki memang xcecah rumah lah pas gini.dh dapat satu lepas nie home sweet fyda pulak nk aku dapatkn.cewaaahhh.berangan.tu je sekian



No comments:

Post a Comment